Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, September 1, 2011

raya...raya..


assalamualaikum...


salam aidilfitri...


apa khabar semua?syoknya raya eh.. makan pun tak hengat la kan...janganla elok2 berdiet sihat sebulan, hasilnya lesap dalam masa 1 hari.. c(:


rumah aku 3 hari ni asyik makan sedap ja.. adei.. berat  pun dah bertambah..alhamdulillah rezeki lebih...


raya pertama: mee kuah + soto
raya kedua: nasi tomato
raya ketiga: laksa.
esok:reunion zaman kanak2.. menu:spesel!haha


mee kuah tu mmg all-time-favourite aku. hari tu sja 3 kali makan mee kuah. 2 kali kot makan soto. nasi tak masuk perut langsung kecuali nasi impit soto tula..


semua menu2 di atas ditaja oleh adik-beradik aku.hehe..terima kasih pd dorg.. aku dah tak tertaja dah.


sekejap je rasa sebulan kat rumah... rsa xpuas lagi,walau kadang2 tu rsa nak balik sana.. tp bila sampai nk balik, mesti malas nk balik.huuu... tiket pun x beli lagi..


dan sekejap je rasa sebulan ramadhan tu berakhir...pagi tu bila takbir raya, rsa cm nak ngis..ade ke lagi tahun depan........


slmt hri raya lagi! have a nice and barakah eid. (;

3 bunga-bunga cOmeL:

Tihara said... [reply to comment]

same arr..rumah akk pun ada wat sot..selamat raya..jemput sertai GA di blog akak yer

~atieput3~ said... [reply to comment]

hehe..mesti sedap... lambat lg tak due date?? skrg internet slow.hehe

~atieput3~ said... [reply to comment]

hehe..mesti sedap... lambat lg tak due date?? skrg internet slow.hehe

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...