Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, September 19, 2011

aku nak tunggu pelangi cantik itu!


assalamualaikum...

xsempat nk update.sedikit busy hari ni..

sesuatu telah terjadi hari ni. mmm.. xdelah besar mana.tp ckuplah untuk menghilang mood aku spjng hari. yes!spjng aku dok subang ni, hari nilah aku rsa hari yg paling susah nk senyum..padahal ada bnyak benda yang lebih teruk terjadi spjng aku lebih 6 bulan kat sni..

dan pada ketika aku down yang amat itulah, aku sedar yang keoptimisan aku akan naik mencanak-canak setinggi-tinggi perasaan down yang aku rasa.(at least aku cuba sedapkan hati sendiri)

hhaa...ape pun, aku tetap yakin pda janji Allah. pasa setiap selepas ujiannya, pada setiap mendung yang dia berikan, pasti ada pelangi yang cantik...

smoga allah permudahkan semuanya.aminn..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...