Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, September 13, 2011

SKMP reU raya part 4_rumah cikgu R


next destination..

rumah cikgu rahmat...

he is one of my fav math's teacher.sebab dia, aku suka math, aku suka buat latihan math, n secara xlangsung, aku score math..

the best thing about him is the way he tought us, the way he inspired us... kelas dia sgt interesting. makin lama,minat aku untuk subjek math smkin mendalam..

masa aku darjah 1 dulu, aku masuk kelas melati.kelas no3. masa darjah 1 ni, main letak je.. bila darjah 2, aku masih kelas yg sama. tak lama lepas tu, kelas melati nk dimansuhkan. tgl dua kelas je. kelas mawar (1st class)n kelas melur-2nd class. so aku dicampak ke kelas melur..

tak lama lepas tu lg, ckgu rahmat nilah yg tarik aku n sorg lagi kawan aku (wa) masuk kelas mawar. masa tu best fren aku- wa ja.hahahahahaha! bangga seyh!masuk kelas mawar.. sejak tu aku belajar sungguh2..pergh.. inspired habislah!

masa darjah 3, cikgu rahmat da tak ajar kot.ok. aku da lupa.. haha.. tp dia ada kat sk0lah smpai kitorg darjah 6.

on the day,when the result 0f upsr was announced, i met him accidentally. masa tu org sibuk2 beratur nk amek reslut. n dia usap kepala aku.. (masa tu kecik lagi.berhingus lagi. kalau skrg aku ni tak  tinggi n besar mana, korg bayangkanlah aku masa dulu.KECIK DAN COMEL!)haha... rupa2nya aku dpt 5A. masa dia usap kepala aku tu, aku dah rsa nk ngis..haha..eh bukan accidently met, tapi masa tu dia ada kt pintu ofis dpn budak2 yg tgh beratur termasuk aku kot..ntahlah..dah xbape nk ingt..huu

itulah cite psal cikgu aku. skrg die keje kt jpn kedah.

the sad thing is, dia tak ingat nama aku..huuu..

xpelah..biasalah tu..hehe
inilah cikgu idola aku

makan le ape lagi!

nampak aje camera tu kat mana.haha

ni kat wakaf rumah cikgu. beliau siap offer lagi kalau nk tgkp gmbar kawen outdoor kat sni, gtau die.

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...