Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, September 9, 2011

SKMP reU raya part 3_rumah cikgu J


....

masa dalam kereta odw balik rumah, dpt 1 msej. esok nk raya lagi. start pkul 3.

pukul3 baru nak start?

aku tak kisah. tapi..... nanti sapa yang ajak p sana sini? depa jugak. beriya. rumah orang ni, orang tu. taglk wyg segala... start kol 3, kol berapa nak balik rumah?huu

dipendekkan cerita, setelah bermesyuarat dengan jemaah dalam kete yg aku naik masa tu, terus decide kumpul kol 11.

dengan syarat aku jadi ceo pencen.haha. pencen-pencen pun, letih juga malam tu menaip msej. kumpul gadis2 yang boleh join untuk esoknya.

akhirnya berjaya juga!

destinasi sampingan para gadis:singgah ke majlis perkahwinan salah seorang sahabat kami. semoga dia dan pasangan bahagia sampai syurga.

destinasi pertama: rumah cikgu jamil. cikgu bm masa darjah 6. aku ingat lagi, ada satu masa ni, beliau tengah ronda2 tgk anak murid dia buat kerja, beliau  datang kat meja kami, (masa tu aku duduk sebelah Wa) dia kata," bagi dapat 5A!"

masa tu dah dekat2 ng upsr. kira kami ni macam student harapan sekolah. cewah!hehe

**kawan2 jgn kecik hati.ala cte budak2.hehe

alhamdulillah. kami dapat 5A.hee

setelah lebih 10 tahun, baru berjumpa semula...

gosip je keja. keja laen takdak ka?haha

aku dah rasa mcam pg rumah org kawen je..atau g masuk meminang ke.haha

ayam ni, memang SUPERB! rasa nak tambah tapi segan.huu

tak sahlah kan kalau tak ada kuih raya.hehe.. yang bentuk carrot tu sesuai untuk org yg xmkn sayur mcm aku..

hidung sapa la tu?haha

tersandar kekenyangan!

cikgu jamil, seat with orange shirt..

hai...turn gadis2 la pulak kan amek gmabar.. cikgu with his wife.
sume yg hadir masa hari kejadian.. oh, duduk, kanan sekali tu anak lelaki beliau.
p/s:bila tgk gmbar2 yang berkoyan2 dalam hard disk tu baru aku perasan:apasal diorang ni tinggi semuanya!huuuu.atau dalam erti kata lain.pendeknya aku..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...