Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, August 27, 2011

salam aidilfitri..


assalamualaikum..


semua orang pun dah sibuk nak berhari raya.. sekejap je masa berlalu. pejam celik pejam celik dah hampir sebulan kita berpuasa...semoga ramadhan ini, ramadhan yang terbaik buat saya, dan buat anda semua..


semalam, dah selamat mendodol.hehe... walaupun aku kacau dodol lebih kurang setengah jam lebih, tapi dia punya muscle pain tu sampai ke malam terasa.. setengah jam bukan sebarang setengah jam tau. masa tu dodol dah keras jugak.. lebih kurang sejamm sebelum diangkat la...


esok, mak cakap nak kacau lg sekali.. abg aku dah balik bahau la kot.. tp abang ipar aku ada rasanya.. sorang..hmm.. nampak gayanya, aku pun kena jugakla..


oh, sibuk2 ni xsempat nak update jogging..nak kena termenung dulu, baru dpt idea.haha.. ni masa nk termenung pun xde.haha.. kalau sempat, aku post 1 episod untuk pagi esok. kalau tak, akan disambung after raya nanti..


untuk semua pembaca n pengomen, tq.hehe.. seksa betul nak balas balik k0men..internet slow. reload berkali-kali pun xbleh jugak.tensen.huhu..


di kesempatan ini, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI... kalau ada tersalah, tersinggung kat mana-mana sama ada di alam maya ataupun di alam real, aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki... kalau tak puas hati, kita face to face.hehe.. 


assalamualaikum...


p/s: dpt 1 je kad rya. tu pun dr kedai spek... haha.. jadilah..







0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...