Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, September 18, 2011

dialog #3


di suatu pagi yang hening... aku masuk ke bilik guru...

err..biasalah... smile always!hahaha..huhahuha cm selalu...

terus aku ke meja kak S..

tiba-tiba kak R tegur aku...

kak R: kau ni tina, agaknya macam mana lepas kau kawen nanti?
aku: apasal pulak kak? (sambil ketawa)
kak R: yelah  riang ria macam ni.. agaknya lepas kawen pun sama.

kak R dan kak S ketawa. aku apatah lagi. tak cover dah. lagi kuat!hahaha

akak, sy pun tertanya2 kak..hahah

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...