Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, September 13, 2011

raya pertama: family gathering


yeay!!
dah berhari-hari berhari raya, baru ingat nk update raya pertama??
haha..

raya tahun ni tema kitorg adalah purple..
walaupun meriah, tapi tetap xbape nk best, sbb abangdaku bersama isterinya tak ada bersama di pagi hari raya pertama.
tahun ni memang bergambar2 habis2..(walaupun kamera hp je)
tunggula tahun2 depan(kalau pjng umur)
lagi sakan bergambar.
sbb guna kamera gedabakla katakan.haha
me and my 3rd nephew. syed zulhafizi

aku dengan mak dia a.k.a kakak aku.

adik, mak. kakak sulung, kakak no 3, dan aku.

mak abah dan cucu-cucu..

org sibuk amek gmbar.dia sibuk nak jd otromen.adei...

family kaka sulung aku

me and my mom!

family kakak aku yg ke3


family photo.tanpa abg.huuu
elokla.sorg nak p kat tok wan. sorg nk jad otromen,sorg lg nak ikut abg dia..
may we live happily aver after..

mmmmuah!


0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...