Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, September 16, 2011

jogging: tinta pengarang


assalamualaikum

akhirnya cerita dongeng cap jogging sudah hampir ke penghujung. Semoga ada yang mendapat manfaat daripadanya. Memang rokok menjadi isu paling utama dalam cerita dongeng aku kali ini di samping isu-isu kecil yang mungkin kita selalu amek ringan..

Terima kasih di atas sokongan korang.. aku pun tak tau seramai mana yang baca cerita ini tapi aku yakin cerita ni ade peminat die sendiri. (cewah. Perasan gile!)ahahha...

Mula-mula aku main-main je nk tulis ni.. bila ada yang komen,(emiliakontesa, princess ain, umi, -m3-) aku mula serius. N bila some one made a confession yang dia pun baca. Aku sangat teruja.. sbb aku tak sangka that someone pun akan baca cerita ringan-ringan macam ni.hehehe... thanx pda semua (including the silent readers.)

Cik Emilia, i pinjam nama you tau!hehe

Oh terlupa pulak! Aku jugak menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf sekiranya ada yang terasa hati atau tersinggung semasa membaca buah tangan aku ni.. aku tak bermaksud apa-apa cumanya sekadarnya berkongsi sedikit ilmu dengan menggunakan cara aku sendiri.

Satu rahsia yang bukan lagi rahsia, some of characters ‘aku’ dalam cite ada la sket macam aku. I mean like what i am being dreaming of. Not all, but a part of it. Tapi versi yang lebih ganas dan mulut laser la.. haaha aku tak mampu nak jadi istimewa macam que Inn apatah lagi selaser dia.hahaha.. ala pendek kata ni angan-angan tak jadi akulah.haha..rekaan semata-mata.

Coming up soon: 3 episodes of a typical love story: ‘SPIKE AKU LAGI KENCANGLAH!

Once again: THANX A LOT!

Mmuah.

atieput3.


p/s:esok part last jogging.enjoy it!

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...