Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, September 23, 2011

really packed!


assalamualaikum,,,

selmat hari jumaat!

pergh! agak pack minggu ini. tapi alhamdulillah masih bertahan.. minggu ni aku start balik gnti cikgu kimia sekolah ni. tusyen malam pun masih diteruskan. n begitu juga tutor 1-1 setiap ptg isnin n rabu.

pagi: @school 730am to 230pm
ptg: tutor 3.30 t0 5pm
mlm: tusyen 9 to 1030pm

harap2 mampu bertahan khidmat aku tak diperlukan lagi.cewah.hahaha.. pasni kena study tajuk f0rm 5. ngeh2... da tak bape nk ingat dah..

oh.

mmmm... kdg2 aku rasa aku ni sll overthinking. aku sll rsa org tak senang ng aku. tp aku xbleh nk stay low profile.senyap. pendiam. dah aku ni memang bukan pendiam. just, harap2 aku ni xdelah x menyenangkan org..


huhu..

p/s: hari ni wt open room kt asrama.hehe

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...