Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, September 27, 2011

jamuan raya @ SAMBEST


Assalamualaikum...

syawal bakal menutup tirai, tp selagai tak abes, selagi tu ade 0pen house..

smalam ade jamuan raya kt sekolah.

meriah sgt! n aku dah rasa ak ni jd sebahagian drpd staf sekolah ni.

hoho..best minum smlam.

nasi impit.rendang. KAMBING BAKAR.sate. ayam bakar.cendol whipped potato, sup..n byk lagi..



me with kak jannah..sebelum menyerang kaunter makan!haha

the other teachers. yg 2 dr kanan tu, aku gnati dia masa mula2 dulu. anak dia pun dah besar da skrg..

my favourite nih!


ini pelajar2 yang penah aku ajar masa jd cikgu gnti n yg sll dtg kelas mlam  aku.
oh, yg plng depan kiri tu bukan. itu org dm kot. 

alamak terbalik plak gmbar nih.

ni pun student yg penah dtg kelas aku..

ok.aku pun tak tau ni nasi apa.

sedap kan??

kerang bakar!!


habis sudah!hehe

skrg kembali busy marking paper trial form 5.yes! aku akui byk pengalaman yg bermakna aku dpt kat sni. in fact, sometime aku terlupa yg aku ni amek major math dulu.huuuu

adios!



0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...