Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, May 4, 2011

surat cinta lg..


assalamualaikum..

wah2... da 2 hari n update..xmenyempat2 tahu.huhu. ni da siap buat s0alan, lega sket hidup rasanye.huhu

hari ni last kelas ng form 1. even lepas ni aku masih ade lg kt sek0lah tapi aku dah tak ajar sn. aku kan tumpukan kimia, math dan add math sahaja.. (tq pd yang dipertua PIBG sbb suggestkan aku untuk terus ade kt sni for 1 month lagi)

oh. kembali pada surat cinta.

surat cinta???

haha.. not that 'love  letter'.

td sebelum abes kelas, ade masa terluang, aku suruh la bdk2 ni tulis komen pasal p&p (pengajaran & pembelajaran) aku ng dorg..aku tegaskan byk kali pada dorg 'komen' untuk improvekan p&p. actually aku tak nak la dorg ckp..

cikgu cantikla

cikgu cunla..

cikgu baek..

oh..dah biasa da.(dengan muka bangga) giler riak weh! hahaha.. xde2 aku gurau je.. aku xde la ckp cmtu kat dorg.wt malu je.perasan nak mampus..

so kebanyakkan dorg tulis,
-best, sebb teacher sll wt experiment..
jwpn aku- aku bukannya suka sgt pun.penat giler kot.sbb dorg sgt aktif..hehehe..aku buat sbb ade dlm silibus dorg..tp actually bagusla. ade experiment.xdela dull sgt kelas.


-sabar ng karenah dorg.
jpwn aku- mmg. kalau xsabar, alamatnya perang dunia la...


tapi byk2 yg dorg tulis, 1 ni lain dr yg lain sket.
-cikgu jarang senyum. kadang2 sy takut dengan cikgu.
jwpan aku- YES!yes! akhirnya. terbukti juga keGARANGANan aku.. hahahah..

dorg ni baru form 1. muka sume innocent je. nak marah pun x sampai hati. tu blum lg yg suka berlayar2 tah ke mana2.. yang suke tanya soalan yg kadang2 tak terjawab jadinya...

tapi yg paling best sekali, akhir2 ni bila aku ckp nak volenteer untuk bce soalan ke, ade je 0rg angkat tgn... bestnye bile budak2 bg respond..hehe

tapi! (tapi lg) kalau xde experimen, muka sorg2 mcm ape je...tahan ngantuk.. bosan sgt ke aku ajar?hahaha.sume skill2 aku dah kuarkan.. tinggalkan tak buat karipap(aktiviti tepuk2 tgn, paha. nak aku demo?;p) dalam kelas je.haha.xpe2 i will improve myself from time to time..

kepada semua cikgu: semoga sentiasa ceria.hehe ;p

2 bunga-bunga cOmeL:

marinata said... [reply to comment]

kak tiena! buat je karipap tuu. serius! hehehe.
sebabnyer mase kite skolah dulu kan, pengetua kite pompuan, die suke ronda2 satu skolah.
bile die datang kat kelas budak asrama, mesti budak2 mengantuk.
ntah cane die datang tyme subjek sejarah pulak, memang pakat sume tido ar, tapi cikgu sejarah mmg cekal mengajar. haha.
skali pengetua suoh sume budak2 bangun, pastu buat senaman ala2 cam menari, guess wut?! pengetua yang conduct! haha. terbaek!

kak tina buat je aktiviti camtuh, mesti dorang semangat, kelas laen dari laen. hehe.

ATIE said... [reply to comment]

@marinatahaha.dah terlamabt la plak marina. kelas formal ng dorg da abes.hhehe..

tp karipap cm over plak. wt jingle bell ke.or yg main2 jari tu ke kan.hehe

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...