Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, May 30, 2011

oh love.


"apasal nak kena bgtau ke mana nk pg? nk pg jamban pun nak kena gtau ke?" kawan aku mula membebel-bebel. ok. yg jamban tu aku saje tambah.


hmm... masa tu abes2 aku bertengkar dgn die. mestilah kena gtau. baru lah pompuan tu rsa dihargai.(kawan aku tu lelaki)


alasan kedua aku; macam mana kalau p0mpuan tu tau dr org len tak ke kecik hati die..


n tah pape2 lagi alasan sebab musabab aku bg malam tu.. smapai akhirnya, dia pun  mati akal.yeay! aku menang.
(aku rsa kalau die bce ni, die mesti tak pueh hati. ok, sahabat.tlg bce sampai habes.)


tiba-tiba kan, skrg nih, aku rsa cm aku stuju dgn kau lah sahabat. apasal nk gtau sume mende yg kte buat pada pasangan kte?(x valid untuk pasangan yg dah berkahwin.tu len cite). sedangkan,(malu untuk ngaku) kt parent aku pun, xsume yg aku gtau.huhuhu


pastu nt bile tak gtau pd psangan kte tu, merajuk bagai. kena pujuk.kena layan.haish. leceh giler kan??kan??


pastu kalau xnk gtau jugak pun, kena layan mcm biasa. sms. k0l ke.sampai letih hp tu..pdhal msa yg same tu tgh enjoy ng member2.. hai..lagi leceh.


kesimpulannya, aku pilih untuk gtau. bukan untuk mintak izin.hahaha


ecece... senang ckp..


p/s: sometime things-that-so-called-love just annoying me.

3 bunga-bunga cOmeL:

-ain- said... [reply to comment]

ambui.... love tu.. nk bgtau sape nie k.tina.. haaa......

-ain- said... [reply to comment]

uiittt...

~atieput3~ said... [reply to comment]

hahaha.manade sape2 la..saje je letak tajuk tu.hehe

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...