Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, May 1, 2011

eh eh artis pon ader!


dalam dok nak buat soalan exam, gedix jugak nk buat entry baru...


so gmbar terplih hari ni..


jeng..jeng..
masa aku first year, pertandingan kompang.
dpt 3rd place.
tahun 2006/07

kembali menjejaki sape ade dlam gmbar ni!
adeh 2 org dpn, kanan aku dah xingt nama.
awere- lost contact. xpernah terjumpa kt mana2. xpernah dgr cite ape2 dr kwn2 lain.
nizam- engineer kot. tp buat bis ala2 mlm gak. 
faiz-kapten k0mpang masa tu. skrg da keje engineer kot.
mangga- engineer. dah pernah pg dubai bagai da..walaupun extend, tp ke luar ngri jugak die. so rezeki masing2 kan.
abg hakim- jumpa masa kenduri abg azza ng kak alia hari tu. xtau keje ape. 
mae-keje kt damansara. sll lepak2 ng aku bile weekend
sau-keje kt astro. hari tu naek broga same.
ema-tgh tgu result interview posting.
aina, kaksu : lost contact.
gee:dok bahau
kak hanan:dah jadi cikgu. aku akan ikut jejalk die tak lama lg.
azwan-engineer kt subang persiaran/ persiaran subang (adeh yg mana tah)
roy-sesekali muncul kt fb. tah bile last jumpa die.
abg adi: cikgu kt sabah.
jamil: lost contact.(bile plak aku pernah contact die)
abg aduk/ kak lia;lost contact.huhu

nak tau siapa artis tu???
klik continue reading

eh eh

ade lgi.
abuya:engineer jugak.. lama dah xjumpa
safwan:engineer jugak. baru je jumpa masa kenduri kak alia tu.
korek: dah ade anak 1.
abang am:engineer.keje kt kl. ade gak lepak2 makan kt baiduri last week.

ahah!

aku rasa yg paling HOT sekali. tersesat plak gmbar die kt sni..

skrg die dah jadi selebriti. dah bertunang dgrnye... dlu dok kolej aku je... skrg da berlakon. bangga tak?hahaha..mungkin tk ckup bangga kot. sbb aku pun xpernah berkawan means berkawan. kenal pun sbb die sekolej ng aku.pernah men vb sekali, pernah keje 1 projek sekali.. 

korg pasan tak sape?

cari sendiri la eh...

p/s:panjang jgn saman aku... gmbar ko yg termasuk dlm ni... hee

2 bunga-bunga cOmeL:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [reply to comment]

tudia........

masing2 keja hebat2 semua..

sekali sekala teringat kisah lama pon best gak kn?

ATIE said... [reply to comment]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdArmemang best.hehe..

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...