Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, May 5, 2011

mata 4


assalamualaikum...

last day formal p&P.

dan buat pertama kalinya aku masuk kelas dengan mata 4. slalunya mmg mata 4 tp invisible.. ramai yg tak tau bahawasanya aku ni seorang yg rabun..bile tgk aku dtg ng spek, mula la tgur nmpk lain la ape la..
curik kt google.

tp yg paling penting : tina nampak intelek! haha

pasni pakai spek je la. xyah beli lens da.tiap2 bulan kena tukar..

actually aku pakai lens ni sbb mata mcm kena infection. tp xg klinik pun.huhu... esok, kalau masih same, aku ingt baru nk g doc.huhu

dah la gg ade problem. now mata plak... Tuhan, kuatkan hati aku...

p/s: hari ni ternampak die dr jauh..(+ rabun) mmg mcm xnmpak la..hahaha

p/s/s:hari ni kelas form 4 bagi hadiah.. ade 2 helai shawl..sukenye aku! thanx sume.. love u all lah!

2 bunga-bunga cOmeL:

-m3- said... [reply to comment]

saye pun x tau akak bermata 4...hehe

hadiah farewell ke kak?

^_^

ATIE said... [reply to comment]

aah.hehehe..tiba2 je pas kelas bg.

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...