Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, May 20, 2011

lelaki hensem itu dan saya....



aku: ema, cantik gile moto tu!
ema: g amek gmbar. j0m aku amekkan..
aku: seganla.
ema:selamba je. ni kan pameran..

akhirnya dengan malu2 kucing, aku pun amek keputusan nk amek gmbar ng moto tu..err.. sebenarnya ade lagi sebijik moto, kaler biru. tulah yg menjadi kegilaan aku.hahaha

aku: ema, xde ke org2 muda yg bawak moto besar2 ni?
ema: selalunya yg bawak moto2 cni mesti org tua tina. sbb dorg dah xtau nk wtpe ng duit dorg.dorg beli r moto besar.

aku gelak. betul jugak..

apa yg aku harapkan:

laki hensem: hai, xkn amek gmbar ng moto je?

pergh! hensem giler mamat ni! teori ema SALAH! haha

tapi..

malangnye...

itu hanya anganan aku sahja..



oke2.. dah xsempat nk letak gmbar lain... budak2 da dtg. ;p

4 bunga-bunga cOmeL:

zulkoa said... [reply to comment]

wow..laju ni..pameransuperbike ke?..katne?..

pakai motor rxz je dah laju tu..

ATIE said... [reply to comment]

nsungai besar. ade karnival generasi ape tah..so ade la pameran moto kuasa tinggi, pertandingan motor2 klasik.hehe

Mataku said... [reply to comment]

aku pon suka moto besar

ATIE said... [reply to comment]

yeke?bgus2.. =p

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...