Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, May 24, 2011

muka kaler kuning??/


assalamualaikum..


hari ni aku g beli tiket balik kampung kt shah alam.. setelah beberapa kali cuba beli online tapi xberjaya.. sampai nk ngis aku dibuatnya..


terima kasih pada kak S yang bawak aku g shah alam seksyen 3. pastu banje aku makan abc sedap.. mmg sedap ..syg akak!mmmuah!


nk dijadikan cite ramai plak yg tegur ttg aku hari ni.


"teacher sakit ke?"

"teacher nampak penat la."

"tina oke ke?nampak pucat je"

tapi yang paling tak leh blah.. 


"apsal muka tina kuning ni?sakit ke?"




hah sudah kuning plak..


sememangnya hari ni aku mmg xbape sihat.. tp xsangka plak sampai kan terpancar ketidaksihatan tu pada wajah aku ni..huhu


p/s: byk sgt brg2 nk kena kemas. xtau nk mula dr mana. ade sape2 nk tlg??hehe

2 bunga-bunga cOmeL:

akupapa said... [reply to comment]

kalo bayi lagi boleh kate kene sakit kuning.. boleh duduk bawah lampu... hehe

~atieput3~ said... [reply to comment]

apsal kena d0k bawak lampu?haha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...