Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, April 27, 2011

tak payah bace ni..


assalamualaikum

baru-baru ni pg kenduri senior aku kt bukit beruntung(aku berdoa dlm hati. at least mesti dpt nasi beriani jugak. sbb kt sek0lah aku ptg tu ade event n lunch disediakan. n lunch adalah nasi beriani).. beruntung betul pg.mmg nasi beriani betul. (eh.yeke?xsure la tp nasi yg sedap la)xckup ng tu, siap dpt jumpa rmai member2 lama.. ex-ex 2nd termasuklah ex aku pun ade. xpasan siot.hahaha
lapa..lapa..

xpe, tak terkutik pun aku, die ade  kat situ walaupun nak menanah telinga kena usik ng brat pit n rosalinda. nyampah betul. pakwe lama la ape la.. ingt aku nk touching2 la k0n0nnya. MEMANG TAKLAH!hahaha!

mkn2..amek gambar...dgr an ng syed nyanyi.oh! pengantin ni sp0rting abes.siap  nyanyi lagi. lagu ape tah. dah lupa dah aku.. kalau aku, mmg taklah! cari nahas je.xpasal2 kena gosgos ng 0rang kmpung ...hahaha

pastu pg memboling kt club house bukit beruntung.

tuptup, aku kena bermalam kt um malam tu.ha sudah. sehelai sepinggang. memang tak kesian kt aku langsung..

seb bek ade baju spare yg mmg aku tglkan kt 2nd.

nak dijadikan cite, mlm tu g maple makan ng member aku si rosalinda tulah n sorg mmber lg. tup tup jumpa lg ex aku. adeh...

lama2 aku tersengih.. hari tu asyik jumpa exs je!tinggal yg s0rg lg xde kt k0lej, kalau x dah ckup. oh ade lagi 1. entah kt mana dah skrg. betol2 lost contact.tah2 dah kawen beranak pinak dah... tah2 lg kalau aku masih ng die, aku pun dah kawen n d0k umah g0yang kaki je... ptptn pun setle... nak ape ckp, sume dpt.pergh!

ok.perasaan perasan sgt  nih...

hmm.. enjoy momen momen single ni...mak n abah tetap di hati..

mr.p lagi?mmm..terkubur la kot kisah mr.p. cm susah je...tgl 2 minggu je lg...(cm siyes je gayanye)oh! aku belum desprate lagi..hahahaha...

p/s: kan aku kata jgn bace.merepek jer...

2 bunga-bunga cOmeL:

-ain- said... [reply to comment]

hehhee... ambui..
garang tul ngan ex tu ye...
hehehe

xpe..still ader harapan ngan Mr P tu...
cop, sejak bile ader name Mr P nie hah???hehehhe

ATIE said... [reply to comment]

@-ain- grang kan??? budak2 pun tkut kalau kte start marah. eh. xpayah marah. kalau buat muka serius pun d0rg dah d0k diam2..hehe


mr.p tu buka 'dia' la.mr.p tu mr.pilot.hahahahaha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...