Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, April 18, 2011

.my bUfFalo.


assalamualaikum...

dengan penuh rasa teruja, aku nak berk0ngsi kegembiraan aku! terima kasih Allah atas rezeki ini...

setelah sekian lama aku menyimpan angan2.. akhirnya!

 mini station, usb 2.0, 500gb.BUFFALO

white crystall.smart x?
click continue reading for more pictures

lebih buat aku tersenyum kalau casing die kaler biru!



dekat booth buffalo ni saje dah 5 6 kali pergi before aku decide nak beli. tu bel0m lagi kira yang western digital, samsung, seagate.
pendek kata, aku mmg susah nk wt decision nak beli yang mana.
ade yang anti-shock.rm219
ade yang password software antivirus bagai.
500gb mcm2 harga ade. paling murah aku jumpa rm139.pr0m0ti0n.last 4.
lepas bertanya2 ng member, aku decide nak amek yg ni.

xpela. ala kadar sudah kan. yang penting jga lek lok.hehehe

2 bunga-bunga cOmeL:

Orang Kampung said... [reply to comment]

pehh.. smart tu..
kira murah tu..
tapi klu nk lgi murah, tggu la 5 thun akn dtg.. pasti lgi murah..hehe
aku punya dlu, mahal oo.. x ingt hrganya.. tapi mahal lgi la..

ATIE said... [reply to comment]

@Orang Kampungagak2 5 thun akan dtg mesti brtambah canggih. skrg pun da ade usb 3.0. nt tah usb bape plak la..

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...