Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, April 5, 2011

ape??badge ade nama sendiri?


as salam...

hehehe.. tak sangka ade jugak badge untuk sy.hehe

comel kan?rasa cm nak pengsan.hahaha


mula2 nk letak kt tali camera. tp baru sedar, camera tu pun 0rg punya. 

akhirnya dah tau nk letak mana

jeng

jeng



thanx ezzat afiq!!

untuk pengetahuan k0rg, ade byk lagi design. n mmg untuk dijual.s0 if k0rg nak 0rder ke, leh inf0rm aku.nt aku pjngkan pada yg empunya bisnes.hehe...

gmbar badges tu korg bleh kt atas.yg first pic. aku rsa yg tu mmg design untuk bis yg aku maksudkan...sebelum ni aku da penah tgk, tp xdi uar2 kan lagi untuk dijual.skrg bleh la aku tlg pr0m0te.(oh aku rasa masih bleh diorder lg) sbb first batch orders, dah pun diedarkan...

untuk maklumat lanjut korg leh klik sni,

salam.. =p



0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...