Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, April 19, 2011

hari anugerah cemerlang 2010


assalamualaikum...

spt yang aku pernah janjikan sebelum ni, aku nak masukkan gmbar event HAC yang merungsingkan kepala aku sebelum ni. akhirnya tamat jugak dengan gillang gemilangnya.hehe

tema event: zaman islam kesultanan melayu melaka
tema baju: kuning.

sebelum diletakkan banner
 selepas




aku dengan kak warda(ketua biro pentas) mmg excited d0k amek gmbar sblum event start.
c0rak kiri kanan yg kt backdrop tu, anak2 murid yg buat.
bdak form 5.
tp malangnya xde gmbar ng d0rg.




nilah corak tu. warna pada polistrin lain n tampal kt atas polistrin yg jd background die.
sgt kental ok.
pemilihan warna, dibantu oleh aku jugak.hahaha
dan aku la penyumbang terbesar kepada keputusan bdk2 ni untuk mengingkari arahan guna kaler gold byk (dr seorang staz yang mmg hebat dlm ukiran2 ni)
haha


close up sket..


 aku ke hulu ke hilir ng budak ni. smpai ade budak tya, anak aku ke? haha

ade macam rupa anak aku tak?

p/s:hari ni(ptg) ade jamuan sempena hari anugerah cemerlang, mtq, kawad kaki dan xtah ape2 lg pr0jek yg ade kt sk0lah ni smenjak dua menjak ni...

erk..! ops.
alhamdulillah..


0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...