Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, April 4, 2011

rasa nk marah msa dlm kelas!!!


assalamualaikum....
tarik nafas...lepas...tarik...mmmmppp~... lepas.....

argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

buat pertama kalinya aku marah budak2 ni...sebelum ni aku fikir cm 0ke je if d0rg buat latihan pun c0nteng2 je dlm w0rksheet.yg pntg buat.tu pun ade yg tak buat. aku bg can..

tp hari ni mmg rasa nak naik angin...

aku tinggikan la sket suara...

tp lepas tu rasa menyesal sngt.argh! siyes.. sbb aku bukan s0me0ne yg suka nak marah 0rg ni (sape suke kan?) dan sekarang aku paling takut kalau xdpt c0ntr0l api kemarahan aku.. (astaghfirullah..)

satu cara aku buat,bile time aku tinggikan suara tu, setakat ni aku mmg tak pandang muka d0rg.. aku takut sangat terbabas. aku taknaklah d0rg pandang api tu dlm mata aku. ckuplah d0rg mendengar ketegasan yg aku mahu...

sem0ga anak2 murid aku jd pelajar yg baik..amin...

4 bunga-bunga cOmeL:

Tihara said... [reply to comment]

semuga kita sama2 dapat mengawal kemarahan..kerana sabar itu istana iman..aminn

~atieput3~ said... [reply to comment]

@Tiharatq kak. =p

asma' said... [reply to comment]

moga kita byk blaja dr diorg, walau diorg dpt sikit je dr ape yg kite ajar.. dulu time sekolah, slalu terpk, mcm mne ek klu cikgu mrh...mmg cikgu seorg yg penyabar..good luck kak tina!

~atieput3~ said... [reply to comment]

@asma'tq asma'.mmg kena byk bersabar.. kdg2 bile tgk muka innocent d0rg tu, xsampai hati nk marah...tp dr ape yg kte nmpak, kte rsa d0rg tau, kte tgh sabar ng d0rg..

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...