Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, April 10, 2011

betol cakap kau, safwan!


assalamualaikum...

hari ni baru lepas event hari anugerah cemerlang 2010. penat. tp es0k cuti!hahahaha

aku nk update sket je. next time aku upl0ad gmbar n backdr0p kebanggaan aku.hehehe

alkisahnya................

'ni sape yang single lagi,' tya s0rang ajk pibg masa tgh makan kt dewan makan lepas event. kebetulan meja aku tu ade la yg single mingle termasukla aku. tp yg single mingle ni mestila xckp pape kan.. senyum jela. cikgu yg kawen tlg jawabkan.

'kenapa, ade cal0n ke," seloroh akak A yg DAH pun kawen. kami sume ketawa.

'adela cal0n s0rg,' die jawab.

aku gelak2 jelah...

teringat safwan ckp dlu ' kau jgn risau. kalau jd cikgu ni mesti ramai yg nak kenen2'

p/s: kalau la cal0n  die tu pilot, aku setuju.hahahah!

4 bunga-bunga cOmeL:

-ain- said... [reply to comment]

ambui... nak pilot....

ATIE said... [reply to comment]

@-ain-ustaz pun bleh.hahaha

-ain- said... [reply to comment]

hahahha... =)
tu ader stori baru la tu.. hehehehe

ATIE said... [reply to comment]

xdela yg baru mana sgt pun.biasa2 je..hahah (smbil senym2...)

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...