Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, November 24, 2010

pakai contact lens?


sape pakai c0ntact lens angkat tangan!!!

akulah salah se0rang pemakai mata extra a.k.a kanta lekap ni.. bukan ape, entah nape hari ni masa nk pakai problem plak. bile lekap je kt mata,pedih x terkira. walaupun kalau dibiarkan beberapa saat pedih tu akan hilang, tapi aku xnaklah merisikokan mata aku yang dua ini..
dah sah2 la kan bukan mata aku...
ihsan:google

dalam d0k pakai- buang, pakai buang... tiba2 teringat aku masa b0rak2 kt c0urt vb lama dulu..kawan aku ni, die tak nak pakai lens sbb die penah tgk s0rg customer ni, ditolong-pakaikan lens oleh jurujual tu smpai berdarah-darah! ade ke?? ye2 je die punya hyperbola tu.hahaha

nasihat aku: 
pakai lens,silalah jaga kebersihan tangan masa nk pakai n tanggalkn lens. n make sure lens tu disimpan dalam solutionnya sje n digunakan dalam masa yang ditetapkan..jgn la da expired pun guna!=p


2 bunga-bunga cOmeL:

zulkoa said... [reply to comment]

aku x pernah try lens walaupon aku pakai spec..

he he

ATIE said... [reply to comment]

haha..try la.. 1-day pun ade.

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...