Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, November 29, 2010

jgn tunjuk pelangi!


yeay!!!


rasa gembira sampai nk ngis!! sebab.....mm...exam dah abes! abes untuk selama2nya...amin....


last paper mmg agak susah r....makin laju tangan aku menulis, makin laju kaki aku bergedik bawah meja..huuu~ 


ape pun, doakan aku berjaya!


sebenarnya, skrg tgh hujan kt bumi kl ni. area2 um..so aktiviti bermain tergendala sebentar. td hujan benti sekejap n muncullah pelangi. excited rumate aku ni. beria2 tunjuk!


hihi...bercakap tentang pelangi ni.. korg pernah dgr : jgn tunjuk pelangi, nt jari kudung! 


apasal eh??





cntik kan?
indahnya ciptaan Allah...

p/s: kalau korg perasan, pelangi akan muncul lepas hujan dgn keindahan yg tersendiri...sbb ape? sbb Allah nak kite tau setiap ujian yang dtg tu ade rahmatnya, dan lepas kte lepasi ujian itu, lihatlah Allah hadiahkan kita pelangi yg sgt cntik!

4 bunga-bunga cOmeL:

misz FaTiN said... [reply to comment]

kicik2 dulu,, fatin takut nk tumjuk pelangi.. 2 sume sbb mitos jari kudung la.. huhu..

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

@misz FaTiN nape la kan agaknye timbul mitos tu??haha

cik bintang said... [reply to comment]

ha'ek / /. . napela ade fakta mcm tu . . x leh tunjuk jari . .
org dulu2 kott hee ~

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

@cik bintang mungkin sbb x manis kot tertunjuk2 cmtu..haha.org2 dlu kan penuh dgn bahasa kiasan.. org skrg, carot2 jd makanan da.ish2...

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...