Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, March 6, 2009

:: prob n stat test ::


salam...

hari ni aku bgun pagi dgn rasa yg paling happy sbb masih lagi bernyawa, diberi kesempatan melihat panorama alam... antara sebabnya lainye, tiba2 semangat aku membuak2 untuk amik test pg ni...

selepas breakfast aku pon sambung study.. hoho.. sambil ngantok2 jua.. tp aku gagahkan dri....

kol 915 aku kuar dr balik dgn semangat berkobar yang entah mana dtgnya aku pon xtau... sambil berjalan pon aku menghafal rumus... binomial distribution, geometri, dan chi-square.. dan dorg nye mgf sekali-moment generating function....

nak dijadikan cerita...

lepas kuar dr bilik seminar-tempat amik test, aku mengharapkan........


YES!!!YES!!! aku kuar BS dengan wajah yg ceria ditambah senyum yg sampai ke telinga... senang gile test hari ni,.. tak sia2 aku stay up malam td n bgn awal pg ni.. baiknye lecturer kasi soalan senang. sume aku boleh jawab... siap abes 15 minit awal plak tu..ohooho... tp xpe r. segan plak aku nk bgn awal.. tunggu je r kan...


hmmm.... tapi yang sebenarnya terjadi................

aaAAAAAAAAAAAAAAAAARGHGHHH..... test macam hampeh...!!!! nama je ade soalan 1, 2 dan 3. tapi bayk giler. bukan setakat beranak-pinak je. malah bercucu cicit lagi..huhu.... masa satu jam.. mana sempat aku nk wt sume .. tu belum lagi yang xbape nk ingt rumus.. mana sempat nk pk, nk cuba jaya... lagi 15 minit nk abes, aku masih lagi dok terhegeh2 try2..yg aku hafal x kuar, yg tak hafal dah terbentang plak depan mata soalannya... kalo kasi sket lagi masa mungkin aku leh cari formula or at least sempat la aku merepek2 kt kertas kajang tu.. tp sbb 15 minit punya pasal, kepala otak dah jam! hati da cuak campur gelabah.. dah x leh nk pk mahupun merepek pape yg patut... bila lec aku ckp masa da tamat... aku terpaksa sengih dalam kesusahan,... waaaaaaaaaaa... i thought i can score for this paper. i do like dis subject. very much!! huhu.. mybe kali ni x ckup usaha....

nur atina binti osman terpaksa menerima kenyataan yang die mungkin dpt teruk test kali ni..huhu.. tp xpe.. die akan score final paper nt walo seribu exponential distribution keluar.. walo sejuta cucu cicit yang ade, walo berkoyan-koyan mgf kena cari... akan die usaha sampai ke lobang cacing!!! go tina!!


5 bunga-bunga cOmeL:

ezudyne said... [reply to comment]

nasihat penting..jangan lah anda study last2 minute..klu study last minute persediaan itu mesti x solid lagi..hehehe..chaiyokk..weh aku suke binomial distribution..

satu H empat N said... [reply to comment]

wahai cik tina....
sabar je la yeh....
slalu cenggitu kan....
huhu..same la kesnye dgn lab report2 akak yg membunuh tu~

K-RuN said... [reply to comment]

btol2..jgn std last2 minute...wpun sendiri slalu wat gak...

anda sudah di tag...
http://life-s0-complicated.blogspot.com/2009/03/gambar-google.html

K.Safwan said... [reply to comment]

ahahaha..

rilex2 sudey..
aku pon test ke laut jer nih..
huhu.. exam final chaiyok!!

huu~
xci balk umah!! aku nk balik gak.. wuwuuu~

Monsieur Anonymous said... [reply to comment]

bca lah nama2 Allah 2..
InsyaAllah inagt sume tue..
tenang,steady n slumber je dlm menjawab..
even msa da tammat..
=p

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...