Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, March 10, 2009

...balik rumah yeay!!


finally.. berkesempatan jua aku mengupdate blog kecintaanku ini.. hee.. hari sabtu yag lalu , aku balik umah.. mula2 cm dah x jd balik. sbb aku pk penat je nt. tp disebabkan syikin ajak aku balik sekali ng kete, aku pon menimbang2 semula keputusan aku untuk x balik tu..setelah mengelistkan kelebihan dan kekurangan aku balik umah, aku dpati byk kelebihan dr kkurangan. so dengan penuh yakinnya, aku pon balik la rumah...

hahaha..,. memang sngat bertuah.. semua orang ada kat umah aku kecuali my eldest sis dgn hubby die je aku x sempat jumpa. sbb dorg da balik lubuk buntar pada hari yang sama aku balik umah. in fact, selisih tgh highway lagi.. huhu.. xpela xde rezeki nk jumpa. tapi yang lebih penting, aiman ade kt rumah hahha...


hari ahad.. my 3rd sis plak balik umah. aku rasa semata2 nk jumpa aku la. ala lgpun dkt je umah die kalo nk balik umah kami.dan aku leh main si comel awatif... lalalala~ die sagt cerah.. jeles2..

mata die bulat!!awatif, nt besar, masuk krs.. pastu p kawad byk2 jd gelap macam makcik..hahah

yang kedua... hari ahad. kuar g pekan ng mak, abg and his wife, adik n aiman.. pastu odw balik singgah plak kt pasar malam..masa dok kat kolej, aku teringin nk mkn macam2 tp disebabkan ade masalah2 tertentu, aku hanya menyimpan je hasrat nk mkn byk2 tu... sekali aku balik ni,...haaaaaaaaaaaaa!! mkn puas2.. susu segar!! honey milk!! buah2an!! bihun sup!! kebab ayam special!!yogurt...bestnye..(walopun aku xlistkan byk kat sini tp memang byk aku mkn..haha) memang best r,.. sampai terlampau byk sgt beli, aku still lg habiskan mknan2 yg aku beli even kol 2 lebih aku akan bertolak balik..yelah.. jalan jauh, karang nk terbuang air tengah jalan susah plak... sumenye sbb aku xnk kempunan bile balik nt.. hee

yang ketiga....
hee.. lulu ng lola aku masih bernyawa!! ni ha dorg berbunga... tiqah, jgn jeles!!




dan yang tak disangka2,,.. adik aku hadiahkan aku dua helai baju...dan dengan senang hatinya membelanja aku sekotak besar susu sgr, yogurt dan sebundle kertas a4. mula2 aku cm pelik gak, pehal la adik aku yg sorg ni baik semacam je.. hee.. tp at last aku tau kenapa.. ...hahaha... tq my little sis.. jasamu dikenang..tgu aku dpt cmtu gak nt...aku belanja hg ok!!


me n my sis during last raya.. hee..





ha... nila gmbar perjalanan balik kitorg.. meriah.. haha... nk tau nape meriah tyala dua org dlm gmbar ni..haha...


p/s: khairun...nt eh sy wt awknye tag tu.. hoho

7 bunga-bunga cOmeL:

Monsieur Anonymous said... [reply to comment]

comey nye bdk kicik 2...
=>

ATIE said... [reply to comment]

heee... tq2.. memang comel.. smpai balik sini pon x sanggup nk berpisah ng die..huhu

ezudyne said... [reply to comment]

best nye balik kg..or syikin dh bawak kete yer..hehehe..weh lola ko tu nape mcm xbesar2 pun?..

ATIE said... [reply to comment]

semua tu bunga yg baru kuar... bile die da kembang, die pon mampos..huhu..

syikin da lama bawak kete.. time ke lagong hari tu pon da bawak da

Anonymous said... [reply to comment]

mak aih..
x acinye..
mak yg jage bleh r..
huhuhu..kelengkpan sme ad..huhu

ATIE said... [reply to comment]

ape cer da bunga tqah tu?

Anonymous said... [reply to comment]

da letak kat bwh da..mcm k tina suruh.. huhu...

harap2 dpt zat secukupnya..huhu

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...