Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, July 25, 2011

saujana dtg sekolah.


as salam..

jumaat hari tu, saujana ade dtg skolah buat konsert. teruja giler! *sebab akan tgk depan mata kot. haha.
lagipun dlu memang minat jugak saujana nih. menang lagu2 die..

ingt lagi lagu 'sepohon kayu'? lagend tu!

keluarga bahagia.legend jugak.

ni kumpulan saujana masa zaman aku sekolah2...
bertahun2 berlalu.. aku pun dah tak tau ape cte dorg...


so skrg dorg bergerak dgn 4 org ahli (hanya 2 kekal ahli lame)

masa dah abes tu, aku stay lagi kt dewan sbb ade lagi cikgu yg ade.

        kak N: tina, pg la. akak amekkan gmabar.

memikirkan bila lg ade peluang ni, aku pun pg la nk amek gmbar. kalau ikut hati, mmg aku nk tgkap gmbar sorg2 ng dorg. tp nt dorg ckp ape plak.. so aku tarik la tgn budak2 pompuan yg dtg semula sbb nk amek gmbar tp malu2..

tau x, salah sorg dr ahli saujana tu tanya ape kt aku??

ni cikgu ke pelajar?

huhuhu...obvious sgt ke???? sll sgt org tya cmtu...to think it in positive ways: i take it as a compliment. thank you.hehe

gmbr, aku belum transfer lg..next time k..

chill~

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...