Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, July 4, 2011

dah tau apa fav magazine aku!


bila tgk kawan2 aku ada fav magzine masing2, aku tertanya2...apa pula fav magazine aku..??


lama jugaklah aku tercari2.. n seingatlah aku xpernah beli magazine sendiri. ujang pernah la beli sekali 2. tp tu kira mgazine ke? slebihnya, aku bce org punya je.haha.selekeh giler!


well...


dulu mungkinla sbb faktor kewangan. so aku rsa magazine ni sume cm xpenting sgtla nk beli..


bile skrg dah keje, teringin plak nk  ada 1 fav magazine.mula2 aku ingt nk start follow REMAJA. tp rsa cm aku dah tua plak. haha..tapi kalau WANITA, aku rsa cam aku tak la sedewasa tu..


segala INTREND, CLEO, SEVENTEEN n entah ape2 lagi magazine kt pasaran sana yg sewaktu dgnnya, macam tak kena ng jiwa aku je... fashion dalam tu dah tentu2lah---err...korg rsa korg tau la kot macam mana---aku tak boleh nak ikut n kalau cntik pun , xmampu nak miliki sendiri... + aku memang x minat r gosip2 nihh..


nak dijadikan cite, aku singgah satu stesen minyak ni.


n aku ternampak DARA.com. tgk harga, RM5 je..entah kenapa terus sambar..


byk info menarik.. apatah lagi mmg sesuai untuk perempuan muslimah...


dan yg pling penting, dlm julai punya dara, ade 50 gaya pakai shawl! juling weh bijik mata aku nk ushar satu2...haha
credit: dara.com

mcm2 lagi ade. antaranya ttg haid, ttg ganti puasa n fidyah..berguna oke, mende2 ni...


haha..memang puas hati la..buknlah aku nak kata majalah lain, xberguna.. just, yg ni aku rsa dekat ng jiwa aku la..hehe...


ape2 pun majalah yg korg pilih untuk ikut setiap bulan, make sure la mendatangkan something untuk korg.. so that, korg xla membazir duit je. rigunya kalau mende tu sia2... 


p/s: err..aku baru beli bulan ni je..n aku suke sbb sume fesyen bertudung...hrp2 mmg dara.com ni mmg pendekatan die mcm nilah.bukan untuk bulan ni je..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...