Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, July 7, 2011

bila yang tenang, diganggu..




saya bukan umur 15 tahun, nak main2 msej dgn org yg sy tak kenallah!


assalamualaikum..


wah2... berhabuk sedah blog nih.. xmenyempat2 nk update. buka blog, bw sket, bile kt new post, blank! nk tulis ape????


huhu... dis few days, terasa agak mencabar.. sebenarnya something happened kt student sekolah aku.. aku bersimpati dgn dorg.. adeh, pertama kali dalam hidup aku tgk mende-mende macam tu.. meremang jugaklah!


insiden yang terjadi beberapa hari ni, mengingatkan aku kembali kepada cite2 seram masa sekolah dulu..


pedang lama dalam tandas sekolah.. hantu jepunla.. hantu xde kepala la....adeeh....macam2..


mungkin kejadian ni sebagai ujian dr Allah, di atas kelalaian umatNya...


bak kata Kak K, mende tu nak main cuit-cuit je. tp bile kte da lemah semangat, meraung, menangis tak tentu hala, tu yg die suke tu...


apa-apa pun, semuanya dah kembali tenang. alhamdulillah dan insyaallah akan terus tenang...





0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...