Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, February 9, 2011

yang berbeza...


1st day


"cikgu senyum mcm fasha sanda la"


haha...fasha sanda?hmm.. buat pertama kalinya dgr.lisa surihani da, peserta mentor taun lepas yg pakai tudung dah, yuna la.adeh..(motf gtau, xde pape.. mukadimah je.hihi)


dr kedah, aku ke selangor mencari pengalaman dan tentulah sumber kewangan kan.. (selain side income aku) ;p


dr smk assunta ke sekolah agama..


totally different.


conceptual, management, mentality, personality, everything are diferent. yg penting, xksah sgt psal fesyen up t0 date ke  x ke selagi aurat dijaga.


sekolah yang baru ni, aku disambut dgn baik walaupun xsemua guru aku kenal lagi. walopun terasa kerdil dari satu segi, tp tetap terasa diterima. sb dlu masa kt assunta rasa cam ade gap je..huhu..


oh ya,bilik guru perempuan diasingkan dgn guru lelaki, laluan pelajar perempuan diasingkan dengan laluan pelajar lelaki. (bagusnye!)


kalau ikutnya hari ni, hari kedua aku kt sekolah ni. smlm dtg, jumpa2 cikgu2 yang terlibat. punyalah banyak sgt, sampai hari ni, rupa2nya aku dah tersalah prepare untuk ngajar budak f0rm 2. xsampai 30 min pun wt preparation.. bace2 n faham. nasib baik senang n pendek..


ser0n0knya ajar2 budak tingkatan 1 n 2..hihi.. 




masa masuk kelas f1, wt sesi taaruf. (wah, dah mcm fasi!) haha.. ni kelas pandai ni. sume sains dpt A masa upsr. ngajar calipers bagai. (ok! kena bce n ingt balik sume tu. dah lebih 1 dekad dah tinggal).


mmm.. smnggu ni ushar2 dlu, heheh.. court vb ade! tp xde plak 0rg yg maen lg.. sbb skrg ni d0rg tgh sibuk  dengan pertandingan2 tilawah, khutbah dll..antara rumah sukan. es0k ptg start. setiap ptg smpai hari jumaat.


satu mende yg PALING SAMA: menghitung hari nak habis. hahahha




hai... ni baru ganti, bl0m p0sting lagi..


all the best buat teman2 aku yg baru p0sting. slmt memulakan kerjaya sbg guru.


p/s: aku neves jugak sebenarnya. tp aku xtau kenapa, mcm ade s0mething yg membuatkan aku tak fikir p0n pasal neves tu. alhamdulillah.. pasti lame2 nt terus la hilang neves tu. kan? hihi


8 feb 2011,
8.30pm.

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...