Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, February 27, 2011

mari shoping!


assalamualakum..


sume org sihat?


hari sukan dah abes!o yeah!haha.esok cuti. nt aku upload gmabar yg sesuai.hihi


alhamdulillah, da dpt gaji pertama. walaupun xde la seberapa sgt tapi  still bersyukur teramat sgt.hihi.. terima kasih Allah. ;p


semalam kuar dgn cik nabila.  g summit. walaupun xdpt gaji lagi tapi dah berlagak cm ade duit byk je.haha


perempuan lain, tgk bju, tgk beg, tgk baju, jadi rambang mata. aku tgk kertas je dah rambang mata. aku bleh dok hmpir sejak dekat paper rack tu tu pilih kertas2 yang aku nk. color paper, form paper. kadang2 dah amek, dah timbang pastu letak balik. jap g rsa cam perlu, amek semula.hahaha.. org shoping bju2 ke ape, aku shoping kertas je.hahah


















 lepas ni dah kena shopping baju kurung, tudung. kata cikgu! adeh...hahaha 




p/s:cikgu K kata, anak, kalau xnak bg rindu mak dia, senang je. mak jangan rindukan anak.... mmmm... betol ke?

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...