Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, February 22, 2011

live the life to the fullest_part 2


assalamualaikum...

yeay!dah abes stdy untuk kelas hari ni.. nape tah, hari cm lemah x bermaya jer..huhu..

org kata, nk gembira, buatlah sesuatu yg menggembirakan hati kita. at least ia bleh buat kte tersenyum kan?hahaha

well, sebenarnya aku nak ckp ni je: AKU HAPPY MAEN BOLA TAMPAR NG KAWAN2 AKU!

last weekend, aku berkampung kt um. terpaksalah membawa diri ke 6th sbb 2nd xleh nk masuk. maklumlah aku ni bukan wrga 2nd lagi. (mcm aku pernah jd warga 2nd plak?)


jumaat ptg: smpai um pun dah pkul 5. tp smngt punya pasal, mmg xingt penat. k0l 6 g maen kt 2nd. huha sana huha sini. loncat sana loncat sni..

dah mgrib baru la terkejar2 balik 6th.

bila da siap, solat sume..hah..baru la nk rsa penat seharian.. tuptup je dah tertd0 di sisi laptop.k0n0nnya nk tgk mvi, tp mvi yg tgk aku..haha

sabtu:

bangun pg, bfes segala... g maen lgi kt 2nd. sume 0rg smngt.siap anak pengetua 2nd p0n ade. maen sme.haha.

penat maen, macam biasa second breakfast at roti canai lan.

balik breakfast aku,izzah n alan derma darah kat kolej 1. plan serta merta! dgn busuk2nya tu pergilah menderma.terbaek ok!hahaha aku tersangatlah happy sbb aku dpt derma darah...

ptg tu kononnya nk tdo la kan..penat setgh hari ni. tp x tertdo2 jugak. smpai 2 3 muvi aku  layan.

akhirnya tibalah saat dinanti2kan..

maen vb lagi..

n celeb birtday aeman.
aeman's birthday cake- sponsored by jimmy

ape lg. kena prank la ng budak2 ni. mayonis pon layan~

ann(black shirt) injured. sian die. terjatuh atas lantai court tu. tula. laen kali nk prank make sure tanah rata. jgn wt atas bukit.huhu

ape lg. acara makan2 la..

bihun gorng yg mengissi perut aku memandangkan aku hanya makan roti canai je untuk spnjg hari tersebut
ahad

pgi: xde pape yg menarik. budak2 vb pun xde yg bising kt grup ajak maen. sume tgh terbongkang tidur kot. termasuklah cik izzah dan cik umi. aku je mencelik smbil layan muvie.

tiba2 kelaparan. dgn perut yg xbape sedap dr semalam. entah apa yg membuat onar bergaduh dlm perut aku time tu.huhu..

aku pun buzz la alan.. bla bla... die ckp die mmg nk dtg um. haha.. ape lg. roti canai lan la.

time tgu alan smpai tu baru la rasa ngntuk smcam.haha 

hari ni pun xlunch. berbekalkan roti canai dan nasi lemak alan bawak je untuk spnjg hari.haha

ptg: memvolley jugak.walaupun nk balik after mgrib.hihi

with umi



tgu turn


yg tgh di udara tu dua-dua nama aiman.haha

yg bestnye di court:mcm2  gaya ada!

pas mgrib aku pun siap2 la nk balik skul. thanx pada umi,jiah, nad yg hantar smpai dpan asrama.hihi.. dah r terjumpa mamat ensem.(sebenarnya tgh dlm gelap msa tu. so if muka pecah pun xnmpk la.haha)

so... that's all.. it was a really great weekend. walaupun ade masa tu aku b0san sbb sume tgh td0. bile k0l die pun, die tgh busy. xpe. tu xjadi kudis p0n.hahaha

thank you guys for the very good time..


0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...