Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, August 15, 2010

.mwbc2010 (voL 2)


asalam..

perlu menghabiskan entry ttg mwbc dgn segera bg memberi laluan pada entry volleyball open putrajaya n mkn durian. yeay!hehe

so mwbc 2010..

day 2
23 july 2010

hah sudah!kalut2 aku nk pakai lens terk0yak pulak. mmg terbaek sbb extra lens atau spek pun aku x bawak.n untuk hari ni tugas aku, pkul 2 karang kena pg klia jemput band mahathai. yg peliknya d0rg dijangka tiba pukul 530. terberak la tgu kt sana.huhu


aku ng nad-cair-ckp-thai. hee

dipendekkan cite di klia yg penuh keserabutan dan ketensenan- xde surat la, xde lori la ape la, ckp mcm itik ng ayam la..ckp mlayu bertuahla d0rg nk paham. ckp bi plak, ade certain2 0rg je yg paham bi. seb bek nad ade. bile aku da blank, die la translate.huu.. bile die da blank nk ckp thai aku plak yg ckp english. s0 kit0rg sangt saling memerlukan. huu~

Bile dah sampai ukm, kol 8 lebih. eh 9 gak kot. nk cek-in pun problem jugak. blanket xde la. tilam xckup la. demand nk blik 2 0rg la.penin kepala aku nk ikut kepala die.  naseb bek la 18 0rg jer. kalau seratus lebih cm band2 indon, mau pengsan aku!huuu

tugas kit0rg hari tu selesai bile d0rg balik-tido. sat g ade plak, plug xleh guna plak. berlari2 la aku pg tgk. mmg plug xleh guna betol. so kitorg pun menawarkan blik kit0rg untuk charge barang2 d0rg. haaa! nasib baek lepas tu aku masuk lg sekali bilik d0rg. handphone aku tertgl dlm bilik d0rg waktu cek plug d0rg tu. n aku sebenarnye x sedar lagsung yg hp aku xde ng aku mase tu. syukur aku tergerak hati nk masuk lg sekali. sbb  aku rsa kalau aku sedar pun hp aku hilang , mesti aku x ingt kat mane tmpat terakhir aku letak hp aku tu.hehehe..

to be continue...

mwbc2010 (voL 1)

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...