Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, August 5, 2010

.mwbc2010 (vOL 1)


sebelum aku menceritakan dgn lebih lanjut, meh aku terangkan dlu ape tu mwbc.

so, MWBC stand for malaysia world band competition.(korg leh klik sini untuk ke website die.) chop! aku terlupa. full name die :KFC malaysia world band competition. k0rg tau kan kfc tu ape?hehehe.. ade pernyertaan dr thailand, indon, msia. south africa ade gak.tp d0rg hantar penyanyi untuk buat show je..and kit0rg ni bertindak sebagai crew sukarela berbayar la.hihi
 so let the words n pics decsribe the whole mwbc-welcome to hell. heee


day 1
22 julai 2010


pagi2 masa aku siap coomel2 nk g kelas, kak hilal k0l. die ckp ade sorg kwn die xdpt pg. so die ajak je aku pg sana-ukm try gnti tmpat kawan die. (mujurla masa ni dah mandi sume da) sbb sblum ni mmg aku frust gile xdpt.huu.. dipendekkan cite aku pun jdlah sebahagian drpd crew.

tghari da kena lunch pizza hut liat.teringt masa nk mkn roti perancis yg pjg-xde-rasa-ape-tu  masa amazing race intervarsiti dlu. perasaan tu same!mmgla pizza tu ade topping tp..... liat dan sejuk..huu..hri pertama xde pape just trening n pembahagian tugas. makan gaji buta. kecuali LO (liason officer) untuk band sinar husni, indonesia dan jugak beberapa org logistik(org yg angkat2 barang). sinar husni-kapasiti 160 kalau xslah aku dgn brg2 band die yg mmg tak hengat banyaknye..

ptg, aku dgn sahnya menjadi LO cuma xtau lgi LO untuk band mane. selain LO ade Logy(logistik), FM(field marshal), marketing, and sekreteriat.. n masa ni jugaklah kit0rg diperkenalkan dgn cikgu Z, s0me0ne yg in charge bahagian flow event n yg memberi arahan kpd kitorg. welcoming greet die untuk kit0rg : welcome to hell...
maksud die, mmg xhengat r kit0rg punye  stress n byk keje la nanti...

malam, baru tau aku kena jaga band thai. n sampai es0k pg (23/7 friday flight arrived at klia at 5pm n kit0rg, aku ng nadirah-cair-speaking-thai! kena g k0l 2 bersama2 5 0rg l0gistik ) s0 ape yg jadi es0k, aku c0ntinue next part 0k? =p

tengah bosan2 menunggu-xtau tunggu ape.huhu



ok!3 slices aku belasah!hahaha
kak hilal, aku mas n najwa.

orait. part 2 coming soon.=p


2 bunga-bunga cOmeL:

aZwaN mUsLiM said... [reply to comment]

aha, jd bidan terjun la nih, ptt la cm pelik, rasanye dlu tiena ckp xdpt, tibe2 menghilang tetiba, huhu..

ATIE said... [reply to comment]

hahah.tau xpe. dptla all star size 7.

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...