Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, August 18, 2010

.Mwbc 2010 (voL 3)



ok.
make it simple.

day 3
24 jul 2010
 budak2 thai ni prektis, aku pun kena ikut sme tgk d0rg prektis. oh! tgk jer. abeh cair taik telinga aku dgr bunyi drums d0rg yg kuat tu..

then malam, berjaya memujuk uncle vijay supaya bawak d0rg ke putrajaya.

day 4
25 jul 2010
prektis lagi. n aku pun dah x ingt ape yg jadi sgt..hihi.. hmm cuma manager band d0rg yg smakin merimaskan kepala 0tak aku..huu~

haaa... ade band preliminary... tp band aku wt show je. kt stadium mashushita shah alam.

day 5
26 jul 2010
hari paling serabut di ukm. hari ni semua band yg da dtg kl akan bergerak ke destinasi berikutnya-JB. d serabutest day ever.

yg agak xleh blah tu masa nk k0mpem kan tmpt. (menyakitkan hati:bleh plak, kitorg LO yg nk kena gtau bas ni mane destinasi band kitorg stay kt jb n kitorg hanya diberitahu name tempat je. ape ingt jb tu kecik!!)

nilah salah satu perbualan yg kalau aku tau sape yg interupt mmg aku lempang sekor2.

(guna walkie talkie r ni.)
aku:sekreteria masuk.
sekreteriat:yes.go ahead.(aku bantai je nih. aku lupa die ckp ape. tp yg ni x penting. nk ckp die sedia mendengr je)
aku:ape name tempat untuk band mahathai?
sketeriat:seed
(adalah s0rg mahkluk lain menyampuk)

makhluk 1: six la tu pun xtau.
aku: seed ke six? (dah obvious la kan sebutan die berbeza)
makhluk 1 lg kot: s.i.x. tu pun x reti ke.

hah! die tolong eja kt aku plak. ingt aku bodo sgt ke kan..aku dah la tgh stress2 ni.bukan bleh bawak maen.

aku:betol2 la. smlm ckp seed ni. mana satu ni?
makhluk: jgn la jerit2. six. ha ha aha..

dlm hati aku: ko bleh gelak lagi...klaulah aku tau sape ko

sketeriat:sape yg tya tu masuk channel 10.

huh!pastu baru aku dpt info yg betul. kurg ajar punye makhluk2 penyibuk tu..huuhu~

pastu bile je naek bas, aku terus amek p0rt tid0. sbb darjah kemarahan aku dah sampai kepala da. tgu nk meletup jer...

(sebenarnye byk yg terjadi hari kejadian nih...tu yg tensen tu...)

so dalam pukul 6 cmtu kot sampai lah kit0rg di destinasi yg ditetapkan...

moral of the story:belajarlah mengawal kemarahan anda. dan bglah info yang lengkap.





at stadium mashushita, shah alam



to be continue..

mwbc2010 (vOL 1)
mwbc2010 (vOL 2)

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...