Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, August 5, 2010

.bodoh.


salam...

hye... lame kan tak update bl0g...=p

hari ni dtg nk meluahkan perasaan...sebelum aku menceritakan m0ment2 indah dan penuh cabaran masa j0in MWBC. ape mwbc tu?nt next entry aku cte...

ape yg aku nak citekan skrg?

k0rg pernah rsa x diri k0rg b0d0h?? b0d0h n kecewa dgn dri k0rg sendri..inilah yang aku rsakan skrg..bgaimana aku dgn senangnya (senang ke?) meletakkan kepercayaan aku pda s0me0ne dan skrg aku rasa tersangat b0d0h sbab percaya die.

yes!ade hikmah. i can see now..

cumanye... bile mende ni jadi, aku dah smkin susah percaya pada 0rg.. n im afraid if the same thing happens again....

bloggie: sem0ga aku dijauhkn dr sifat manusia pendendam..amin..

3 bunga-bunga cOmeL:

aZwaN mUsLiM said... [reply to comment]

haha..
lepas da lama tak update, post pertama anda bertajuk 'bodoh'...
erm..
menarik~

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

tau xpe.klau xde entry bertajuk b0d0h ni, tak terupdate2 lagila..hehe

aZwaN mUsLiM said... [reply to comment]

hoho, xpa, yg penting ada update~ :)

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...