Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, June 30, 2010

.cute blogger.


thanx pada kak ummi iman sbb bg award ni pada sy.hehe

1)Apa nama blog kamu dan kenapa letak nama itu?
Duniaku.
sbb mmg tentang dunia aku.hehe..

2)Jelaskan kenapa, bagaimana anda boleh dapat idea nak letak URL blog anda?
sbb aku suke nama atieputri. hmm.. aku suke name putri.n atie tu name aku..hehe..s0 jdlah atieput3.

3)Bila blog anda mula beroperasi?
hah!aku xingt sebenarnye.teruk betul. tp yg aku tau masa tu final exam 2nd year.gedix nk wt bl0g baru.nk berhijrah dr bl0g frenster aku.hee
>24 nov 2008 (lepas cek first entry.=p)

4)siapa follower pertama anda?
huhu...xingt jugak.......(sgt teruk!)

5)Ucapan anda kepada si pemberi award
time kasih kak. ni fisrt award sy rasanye.hihi...

6)Tag 9 orang yang anda rasa patut dapat award istimewa ini.
9 0rg yg pertama k0men kt entry nih.hehe.. (kal0 ader la.=p)
dgn sukacitanya terimalah award ini tanpa segan silu.hihi



0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...