Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, June 14, 2010

serab0t ayam?


salam..

welc0me back..

masa:4.22pm
tempat:dk3 fak sains um.
aktiviti sepatutnye: bengkel refleksi.
aktiviti saya:mencurik tulang...

s0 many things inside my head... berselirat penuh dgn ikatan2 yang bel0m dpt dileraikan lagi..cewah...huhu

actually, ade satu p0st pasal h0liday. tp next time la aku p0st.. sbb l0m abeh cite lg..msih lagi dlam k0tak draft..

yes!! rite here, rite n0w.. saya tersungguh-amat-sgtlah berserabot... byk betul mende dlm kepala smpai rsa x kuat nk settlekan sumenye..huuu~

baru terasa senang je nk nsihatkan 0rg, settle 0ne by 0ne..jgn sampai serab0t..tp kadang2 susah nk menasihati dri sindri...

ni kira 0k sbb x fikir kan sgt.. kalau pk sume2 tu leh pecah kepala jadiknye..

is dat 0ne year will give any differences??

p/s: k0rg mesti pernah dgr kan? kawan masa snang, mudah nk carik tp kawan masa susah, susah nk cri... tp aku rasa aku beruntung n aku bersyukur pada Dia.. sbb aku ade rmai kawan yg same2 aku masa susah n senang..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...