Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, June 19, 2010

.ekspo kt pwtc.


salam..

full day packed hari ni!

pagi memvolley sampai k0l 10 lebih.. n then pg r0ti canai lan atau turun temurun kt pantai dlm (rutin everyitme game pagi)

balik dr turun temurun k0n0n nk tgk la mvie a team kt lptp tp smapai tertd02 sbb da ngantuk xhengat..

k0l 3 gerak ke pwtc ng izzah. first time nk pg ni.. redah je ng tren..buat2 tau. hari ni kn ade ekspo barangan buatan msia.. 0rg t0k sah habaq la.. mmg pack!mcm semut.. byk2 mende kt situ, aku beli whiteb0ard marker jer..hahaha..sbb murah n leh refill..

err.. aku sebenarnye malu2 kucing gak nk amek gmbar..hehehe





c0mel x?hihi
cikgu aku ckp, sekali sekala masuk bakul angkat sendiri, xpe.hahha
pastu smbung plak wind0w sh0ping kt the mall..sni x ramai 0rg..bukan ape, bukannya aku penah dtg, jd dah ade dpn mata(the mall dpn pwtc), pg jelah.. nk dtg lagi sje2..mmg x la k0t..xde la menarik sgt.ala2 times square la.. tp time squares lg best k0t..
odw nk g the mall..
**time2 snapla angin bertiup kencang...rahmat Tuhan... =)

dlm k0l 6 sambung plak jalan2 kt jalan tar. k0n0n2 nk beli mkanan.hahaha..kalau kt pwtc td 0rg cm semut, ni kt jalan tar, 0rang mcam semut hurung gula tau!ramai gile.

haaa.... k0rg pernah dgn tiba2 menjerit kt tgh2 0rg ramai???

hahah...kelakar sungguh! aku terjerit td.. ptg td, hujan la gak sket2.. s0 ade la certain khemah tu takung air.. dlm rmai2 tu tiba2 aku rsa sejuk je kepala aku.. terkejut punya psal aku bantai menjerit tak hengat!(berlaku sgt pantas) sampai kan izzah yg ingt aku kena raba ke ape ke pun jerit sekali..padahal die tak tau pape pun.. pas aku jerit tu aku men0n0ng je buat biasa sambil mengibas2 tudung n baju aku yg agak basah.. nasib baik x basah lencun..

haih.. tah ape la 0rg ckp pasal budak p0mpuan yg jerit sekuat hati tu ye?ish2..
**sy x sngaja la kak.. resp0n serta merta.. =p

lepas tu singgah masjid india, smyg mgrib n gerak pulang.

maka terjadi lah lg satu insiden di luar jangkaan...

izzah(bukan nama sebenar) tersepit kt pintu tren,..=p xde la tersepit ng teruk.. aku la, time tgh turun eskalat0r tu nmpak pintu tren tgh terbukak. aku pun lari la.. izzah blkg aku.. die dah lepas msuk cuma beg die yg tersangkut.. abeh 0rg yg dekat2 situ gelak sama. aku pun yg mmg susah nk tahan gelak ni pun same la gak bantai gelak..hehe

s0rry izzah.. i xsengaja.. xpela.. ade kenangan indah kan ng kte hari ni kn..? =p

p/s:dah berjaya mkn puding caramel!yeay..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...