Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, June 29, 2010

err..pakwe?


salam..

hye kawan2!! (bajet cm rancangan dlm tv ah ni.haha)

giler!bercakap ng anjing.sbenarnye bercakap s0rg2.haha.. aku la tu.. bukan ape. tiap2 pg kit0rg akan parking kt depan satu umah cina ni. die ade 2 ek0r anjing.ala2 bulldog gitu..pagi td, mengade2 betul anjing tu.menyalak2.. mcm la kit0rg ni nk pecah masuk rumah tuan die tu.. lempang karang, kena samak plak.huhuh.. s0 masa balik skul, aku pun mencari2 la anjing tersebut. sambil membebel2.. m0tif?? entah. aku pun xtau kenapa..huh!
err...
hmm...

lately ni tiap kali k0l mak, mak mesti pesan "belajaq rajin2..jgn d0k pakwe2...bla..blaa" huhu.. dulu, kalau mak pesan "belajaq rajin2..jaga dri..bla..blaa.." kali ni, beliau kasi direct warning terus.dah jadi ayat fav mak aku skrg nih...selama ni berkias2 je, jgn d0k gedik2 nk bercinta lagi...haha..

mak..mak.. mesti mak risau kan? huhu..mintak maap..sbb buat sume 0rg susah hati.. kadang2 rsa terkilan.. bile pk sgt rsa terkilan tu rasa nk menangis plak..s0 xnk pk langsung pasal tu.. nk telan kenyataan tu pahit betol!rsa cm telan hempedu.. (err..k0rg penah rsa hempedu?mcm mana pahit die tu eh?) tapi apa bleh buat kan.. terlajak perahu b0leh diundur.. terlajak kata..pk la sendri..

eh sebenarnye aku nk ckp nih: disebabkan nasihat ibu kesayanganku itu..dan rsa serba salah yg teramat sgt, s0 aku xnk r pk pasal cintan cintun buat masa ni. kawan je ng sume..sampailah aku grad n keje....

lagipun...

aku happy dgn semua 0rg di sekeliling aku skrg.. =))

time kasih!

1 bunga-bunga cOmeL:

Mr.P said... [reply to comment]

kawan sj xpe..
teman tp mesra la ktekn

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...