Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, June 27, 2010

.cerita zaman sek0lah.


yeah...kembali bercerita tentang zaman sek0lah..

ape xnye, bile masuk kelas gnti asyik termenung je bile sume keje yg nk wt da abes,.pastu budak plakbuat keje sendri dgn bersembang mcam aku x wujud dlm kelas tu..bile suruh diam,die diam la seminit dua.pastu mcm pasar balik. alih2 , aku termenung jelah tgk d0rg, membanding zaman d0rg, dgn zaman aku dlu...

disebabkan zaman sek0lah aku dah berlalu hmpir 6 tahun yg lalu, aku pun dah xbape ingt sgt tp yg paling aku ingt, susah la nk jumpa kelas bertempik riuh rendah time cikgu xde.. (yeke?)seingt aku la.. maklumlah ingt2 lupa..masa f0rm 5 lagi.ckgu xmsuk, kalau tak td0, kit0rg buat la hmw0rk ke ape ke.. kal0 tiba2 ade 0rg gelak kuat, nt mesti abeh  1 kelas pandang..

aku dulu, time xde cikgu, jarangla nk bersembang sgt..dlu budak baek.hehe...duduk kt meja sendri, buat latihan math ke h0mew0rk lain ke. paling tak pun akhirnye tertd0 keb0sanan..haha.. DAN.. aku pun dah xhengat ape perasaannya bersembang mmasa cikgu ade..huuu

bile masuk kelas gnti sek0lah skrg nih, berpuak2.. pastu masing2 nk bersembang macam duduk jauh sebatu.. sampai dgn aku2 sekali dgr ape mende yg d0rg sembang..kt situ kadar kerespectan d0rg tu kurang sketlah. nasib baik kelas yg aku ngajar n0t bad la.. xde la xdgr ckp..

hmm...bercakap pasal sek0lah nih, lagi 2 minguu je LM. sekejap je masa berlalu. xsabar nak abes, tp syg jugak nk berpisah ng d0rg.. xsabar nk abes, tp takut plak nk menghadapi sem baru nt.

bak kata ezzat, Allah uji 0rg yg kuat... s0 mestilah aku kuat..mana tau aku lg berjaya satu hari nt.kn?p0inter bukan satu ukuran untuk berjaya sbb yg penting itu usaha dan apa yg kte buat untuk berjaya...

0rait...nk kena buat less0n plan untu es0k..=p

salam.

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...