Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, March 25, 2010

susu fernleaf!


salam..


dgn lagak mak-mak yang usung bakul(atau tolak troli) tawaf keliling jusco/tesco/carefour dan yg sewaktu dgnnye, aku pun buat perkara yg same.. tp bukan kt mall2 besar nilah.. aku bersh0ping kt kedai runcit um je ...amek bakul sebijik, lalu tanpa memikirkan masalah besar yg sedang melanda diriku pada masa ni, aku terus usung bakul tu ke destinasi2 yg telah aku setkan dlm kepala bfre masuk ke kedai ni td lg..


yeah!! tentunya barang keperluan... dan yg paling penting dan perlu adalah MAKANAN! sesungguhnya dah bape lame xde st0k makanan dlm blik aku sejak2 matawang dlm p0ket aku merudum dgn dahsyatnye... aku bukanlah kuat makan pun.. tp disebabkan akhir2 ni aku asyik sakit perut je (mcm yg aku ckp sblum ni) jadi aku decide beli je sumthing. malam2 kalau tiba2 aku lapar tahap xleh tahan, leh gak aku mengunyah...


n aku pun capai sebungkus susu tepung 300g k0t.. fernleaf 0k!hahaha.. susu fav zaman kanak2 dlu. bfre amek tu aku belek2 gak.. karang teramek susu fernleaf untulk baby umur setahun kang aku plak yg kurg zat.belek2 rupanye die tulis 'susu untuk seisi keluarga'. jadi sesuailah aku, baby yang dah berumur ni minum susu tu.. (kalau bleh aku nak yg lagi kecik.. sbb kang beria2 beli, minumnye idak pun.. tp disebabkan tulah yg paling kecik, aku pun sebat jelah.hee)


0klah.. cukup la sampai sni jer.. byk2 kang b0san plak nk bace..hee


hv a nice day every0ne...=p

2 bunga-bunga cOmeL:

mesintaip said... [reply to comment]

Susu tu, awak minum dan cecah dengan chipmore, memang sedap. Lagi sedap kalau susu tu awak masukkan dalam botol susu budak, dan awak hisap sambil baring-baring tengok TV..Mak ayah panggil pun awak tak perasan..heheh..

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

hahha...tlg belikan chipsm0re..=p

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...