Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, March 8, 2010

.hujan yg turun...


salam..

hujan yang turun bukan air mata tp mmg air hujan... hmm mungkin air mata awan tu? (owh.. ign0re dis. p0intless.hee)

hari ni g kelas k0l 3, berjalan di bawah terik mentari mmg mengelatkan muka aku terus....

owh..KL sgt panas saat ini!

tapi..

bila balik dr kelas k0l 450 pm. hujan turun dgn sangt lebatnya!bestnye!! berbekalkan payung yg agak uzur n bukan aku punya p0n, dan berbaju kurung, aku melangkah pulang dgn pnuh yakin...

best giler! 

terima kasih Allah di atas nikmat ini... 

tanpa segan silu aku terus meredah hujan sampai ke k0lej..kalau ikut kepala 0tak yang tgh x bet0l ni, nk je aku redah hujan tu buta2 je.. tp disebabkan ade n0tes n hp dlm beg, terpaksalah aku guna payung....huu

bestnye kal0 dpt maen hujan.. rasa cm sume masalah pun turun macam air hujan yg turun mencurah2..hee

ni hasil c0ntengan merepek hari ni... berupa luahan perasaan meng0ng aku saat ini..huu
err.. xperlu la k0rg cuba bace ape yg tertulis kt sni p0n.. xpenting..hee..
well..0nj0y ur day.. may Allah bless us always.. 

s0metime it is  easy f0r u to advise other  pe0ple but very hard t0 apply f0r urself.. 'kn0w abt it' is n0t the same as u 'd0 it'... 
'd0' is 0ne thing dat every0ne always failed...
wallahualam...

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...