Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, March 2, 2010

.sEc0ND buffday PArty.


salam

 hee.. weekend yg agak bz.. sebelum ni aku cte fasal 0pen fl00r n pertandingan tingkat tercantik mengikut tema kan? dalam hantu park.. s0 n0w aku nk sambung plak dgn aktiviti malamnye..

haha.. sebelah malam kit0rg ada sambutan buffday party. t0 be h0nest agak lemau sket r.. tp buat pertama kalinya ade artis dtg. yang dtg malam buffday party tu ialah  farhan af4. dan yang agak aku tak leh lupakan, die tarik aku naek pentas bergelek ng die. BERGELEK 0k! bukan maen v0lley. lagu k0pi dangdut.haha.. mmg x la aku nk bergelek kat atas tu.. dah r sume 0rg tgh tgk.. s0 aku pun tersengih dan sesekali bersembunyi kt belakang 0rg2 yang ade kt atas stage tu. (5 0rg termasuk aku n farhan)

sekali die tanya "kenapa xmenari?"
haa.. bajet aku jawab ape???
sekali terkeluar- SEBAB SAYA MELAYU. dengan harapan 0rg pahamlah kenapa aku xnk bergelek kt atas tu.. haha.. peduli ape aku.. yang penting xde maknanye aku nk bergelek dpan 0rg.. haha..

haha.. berbalik kepada cite buffday party ni, temanya g0lden 0ldies. s0 50s lah,.. mcm si0t je kan. nk tema yang 0ld skul giler. haha.. s0 aku belasah jela pakai baju ape yang ade..pagi nye melaram jadik hantu, malam plak jadi p0mpuan cun..hahah.. cun la sgt! =p

s0 mcm biasa xnk cite byk, aku upl0ad gambar je..hee

happy buffday KKTB!
 
  
  

farhan n pengarah PTB (Perayaan Tuanku Bahiyah)

 me and ain
  
me and zaa.. 
thanx f0r the nice eyes! =p
  
me n my r00mie..
  
sebahagian budak2 2nd yang sanggup tgu sampai abeh sbb nk tgkp gmbar kt stage =p
  
introducing..
me and die..hee
 

hmm.. gmbar aku ng farhan xde la plak.. yg ade vde0 time die nyanyi lgu tu n mmg xlah aku nk letak kt sni kan.hehe..

well.. i really enj0y dat nite. d best part (lgsung xde kaitan ng buffday party) was... hee.. amek gmbar dgn die.. 

 tu jelah pasal buffday party kali ni.. 

nway c0ngrates t0 pengarah ptb and all d ajks f0r the great week n bring a l0ts 0f differences f0r the 50th PTB.. 

may ALLAH bless us always..


3 bunga-bunga cOmeL:

Nurul Asma' said... [reply to comment]

ahaa, br nmpk gmbr 'die'.. haha.. :p

aidy said... [reply to comment]

akhirnya 'die' sudah kluar.....

p/s :tina mn citer pasal makcik du yang kaya tu....

ATIE said... [reply to comment]

hee... praying f0r a g00d ending.. amin...

cte tu aku penah gak pk wei. tp xdpt nk start2.. k0 kasi r idea sket..

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...