Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, March 22, 2010

.CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..



contest ni dianjurkan oleh Diari seorang lelaki

err...

ape nk buat kalau dpt seratus ringgit????(tanda soal besar2..)

 kalau la skrg ni aku dpt seratus,..
akulah org paling gembira sekali.. n aku rasa xsampai sejam leh abes..

nk tau nape?

sbb skrg aku tersangtla sengket..atau dlm erti kata xdak duet..tp masih lg bersyukur sbb hari2 dpt mkn...cumanye im running out of barang2 keperluan.. ubat gg, sabun basuh etc.. so kalo g midvalley, mmg abes kt brg2 keperluan jer..huhuh

tapi.....

disebabkan aku ade LM nanti or bahasa panjangnye latihan mengajar kt KL ni (kos id0p tinggi!), jadi aku wt keputusan untuk simpan jelah seratus n guna masa LM nt..nk beli brg2 alat bantuan mengajar ke ape.huhu..anak2 murid aku lebey pntg..ewah~ hahah (sebenarnye gred LM aku lg PENTING..hee)

untung2 dptla seratus...rezeki anak2 murid aku nt..hee



4 bunga-bunga cOmeL:

Lelaki Ini said... [reply to comment]

shopping kat Mid Valley memang la x cukop rm100..cube shopping kat kedai runcit rahman ke.. :p

tQ for joining & good luck..nanti pengadil datang..pemenang akan diumumkan pada Mei nanti.. :D

ATIE said... [reply to comment]

owh g jusco sudah~

xtaula plak kedai runcit rahman kat ane.haha

Anonymous said... [reply to comment]

hOpe u can win!! hee~

ATIE said... [reply to comment]

heee..thanx.

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...