Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, February 14, 2009

'plan bijak'


SMART PLAN 2009
ANJURAN: KKAA XII
TEMPAT: SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN TINGGI KLANG
TARIKH: VALENTINE'S DAY (Aku xperasan hari ni 14 feb)
MASA: 9pagi yang indah hingga 4.00 petang yg panas

Hoh..meh sini beta ceritakan ape yang terjadi hari ni..
bermula pas sembahyang subuh, aku pun bersiap2 la seperti yang dihendaki- berbaju kurung. setelah tempek bedak sket... letak warna ala2 kadar... pakai tudung.. aku pun dgn penuh semangat wajanya amik beg n bersedia untuk bersarapan.. hari ni nasi lemak. dah lama tak makan tiba2 teringin plak...jadi dgn bertemankan kak ile dan yati, kami pun ke du beramai2...
aku pun tak tau, aku ni kira awal ke x. kalo ikut seperti yang dijanji- kol7, jd dengan segala hormatnya memang aku lambat la.. tp dr segi bilangan org, aku ni antara plg awal n plg lambat..

tgu semua orang...

dah cukup....

pe lagi.. gerakla dengan kapasiti tenaga kerja sebanyak 18 orang kalo aku x silap. dan 4 buah kereta..

sampai je kat sana, good timing punya. 10 minit sebelum pukul 9..kitorg dibawa ke bilik multimedia.. (pergh.. internet die laju gile.. )

pendaftaran x berjalan seperti uang dirancangkan. sbb sume budak da ade. dorg gnti kelas hari ni..dan yang menyedihkan 3/5 je dtg..huhu (42 kot)

pengenalan adhoc-fasi. aku buat pertama kalinya setelah 2 tahun planning tp xpernahnye nk wt. ni la yg pertama..
'sape penah tgk kuch2 hota hai...'
saya2.... jawab mereka dengan penuh aktifnye..lebih kurang la
' ha.. rani mukerji jadi watak ape dalam cte tu?' aku bertnya dgn penuh debaran.. tapi budak2 ni aku xtaula nape. dorang tak faham kot soalan aku. jawab tah pape.. last2 aku yg jawab tuk dorg. walpun x bape menjadi sgt tp okla kot...(dulu aku planning nk nyanyi lagu kuch2 hota hai.. baru gempaq!!)haha...

pastu, org len plak perkenalkan diri...

KRR...

masuk LDk... sesi taaruf.. best gile grup aku. sume byk ckp.. aku sembang2 je ng dorg.. cari masalah dorg n kasi tips... sorg nk jd racer. sorg nk jadi bussinessman, sorg nk jd doktor, 2 lagi enggineer.. hoh.. lepas tu masing2 plak mak ayah memang jaga habis r.. siap pas abes ni kena amik ni, kalo ni lagi pandai, amik yg ni... ade yang satu ni plak, tiap2 kali cuti ade personal tutor, macam2 la... memang parent yg pentingkan pelajaran anak2 la.. bgus...

minum pagi

KRR
buat 'telefon belacan'.. hmm..menggabunglan telefon buruk dan misteri belacan

lunch...

KRR
kalo before ni kitorg wt hantaran perkahwinan, dan pengantin. kali ni kitorg wut pakaian superhero plak.. dan macam2 la yang tercetus dr budak yg geliga ni... pecah perut gak r dgr dorg merepek2.. cap chicken la.. ironmonkeyman la, suratkhabarman, dan x pape lagila...

da resolusi.. amanat... penilaian.. ade la plak majlis persmian penutup...

pas da habis,kitorg suh dorg wt tepuk semangat dorg.. n kitorg hadiahkan dorg tepuk kasih syg.. riuh budak2 tu...dah sume laki... kebanyakan plak kakak fasi n adhoc..

salam mana patut...

post mortem...

balik...

>> nila smart plan yg enjoy n tak penat kepala otak.. dorg sgt sporting.memang enjoy habis r.. hee..harap kitorg sume dapt manambahkan lagi dan mambaiki pengalaman yang telah sedia ada dengan pengalaman hari ini...

yeay!!





3 bunga-bunga cOmeL:

Anonymous said... [reply to comment]

hoho..
teramatla jeles...
huhu...

waaaaaaaaaa.....

K-RuN said... [reply to comment]

alhamdulillah syukur smart plan da lepas,huhu ... ThnX wat sume tnaga2 yg mjayakn smart plan.. Skrg tinggal kkaa sbenar..2minggu je lg..gud luck everyone,smuga smuanya bjln dgn lancar...

ATIE said... [reply to comment]

blackrose
xpe..kam uade tgungjawab yg len..hee

ayeen
tahniah... !

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...