Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, February 10, 2009

.: cUTi-cuTi pErCuMA :.


10 februari 2009

baru lpas bercuti di kampung. memang bercuti habisla.. dan aku seperti biasa mengekalkan status x kuar mana2 seperti sebelum2 ni..

melayan karenah aiman membuatkan aku rasa cm xnk balik sini je.. skrg die makin byk ckp. cm bertih jagung tgh masak..tp bahasa budak2 die la.. die pon dah xnakal macam dulu .. walopun ade gak nakal die tp atleast die faham ckp org.. bile die senyum... haih... comelnye.. manis je muka die..berkencenderungan nk jadi laki ensem..yeke???haha..lesung pipit die macam abg aku. bertambah2 la manis muka dia bile senyum...n yg paling penting, die dah tak serang2 aku bila dekat.haha.. dulu pantang nampak aku. nk gaduh je.. huhu..

si kecil awatif pulak, asyik nangis je kejenye.. almost 3 month kot umurdie..kecik je die. aku nk dukung pon takut. 'terpeleot' mana2, mampos aku..

hari kelima aku kt rumah, dah kena balik kl. malas+ segan+ malas dan malas nk balik sini..huhu.. walaaupun sekejap je balik. (tolak tambah, lebih kurg4 hari 4 malam je aku kt rumah). singkat tp bermakna. chewah...

tapi yang bestnye.. dpt lagi satu kek bezday.. sibuk semua org cari lilin untuk aiman tiup. kakak aku beli kek tp x mintak lilin. die kata dah besar. lupa plak ade si kecik yg suke tiup lilin ni. riuh r sekejap rumah..nasib baik jumpa gak. kalo tak kempunan aiman. 'aku x kisah kek sape. aku nak tiup gak!!' haha.. kata aiman.. =p

xde yg menarik sepanjang perjalanan pulang..
dan hari ni aku ke kelas dengan semangat berkobar2..
dan satu assignment baru menanti untuk disiapkan. story book for down sindrom community. target group: 10-12 tahun.
any idea?

2 bunga-bunga cOmeL:

-m3- said... [reply to comment]

nice changes...=)
can see new spirit in here...

~teratai bunga indah~ said... [reply to comment]

tq2.. hee

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...