Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, February 12, 2009

.: kisah dia :.


aku ingin mengisahkan tentang seorang kenalan aku..
perempuan...tp xdela serapat mana(jadi bukanlah teman2 disekeliling aku skrg.jgnla ade sape2 terasa).. tapi aku menghormati dia kerana dia lebih berilmu dari aku...
tapi baru2 ni ada satu kejadian yang membuatkan sedikit sebanyak menghilangkan kadar kerespectan aku padanya sekaligus mengingatkan aku pada kejadian 2 tahun lalu...
hohho...
ape yg dia buat membuat aku terimbau kembali kisah lalu.. aku down sbb die terlalu expose.. pelik kan?hmmm.. bukan macam expose yg korg bayangkan kot.. tapi disebabkan tu, aku menafikan kebolehan aku dan ke'berjayaan' aku time tu..
dtg seorg teman aku ni...die ckp something yg membuatkan aku menilai semula baik buruk ape yg die ckp, apa yg aku fikir, and ape yg kenalan aku tu buat... waktu tu aku just let it go...
but now.. mende tu berputar2 je dalam kepala aku.. dan aku mengambil masa nak meneutralkan apa rasaku ini..
hmmm.. maybe for the second time.. just let it go too...

>>>aku belaja kaler2 ni dr sfwan..heheh..

3 bunga-bunga cOmeL:

K.Safwan said... [reply to comment]

haha.. siot jer.. patot ar aku cam prasan gak pasal kaler tuh.. huhu.. wat camtu lagi sng laa nk tunjok sape2.. xde org pening bace.. huhu.. tapi ko x bold kan!!

satu H empat N said... [reply to comment]

huhu...testing2..cewah~
tina....dlm dunia ni ade bermillion2 org dgn bermillion perangai,kelebihan dan kekurangan....

after all...
lebih atau kurangnye dia...
baik atau buruknye dia....
sbg kawan, kte kene terima....

of course kne ade limit la kan...

ATIE said... [reply to comment]

sfwan
aku x boldkan sbb same rata je
haha...

kak anan
hmmm macam2 perangai sampaikan susah dah nk ngaku kawan..
welcome to d club..heheh

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...