Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, February 3, 2009

...cameron part 2


cuaca semakin sejuk tatkala kami tiba di pasar malam... hmm.. sejuk gle... aku dah kepenatan ditambah pula tiba2 je rasa nak demam... tapi teman yang ssibuk bergambar dicelah2 keramaian pengunjung pasar malam.. aku surrender.. so kat sini gambar aku tak byk..
aku menyusur bersama teman2... sekejap2 tertinggal. sekejap2 jumpa semula.. last2.. aku malas dah nk ikut dorg.. aku ikut je ke mana kaki aku melangkah...
beli souvenir untuk kakya..
jalan lagi..
jalan lagi..,
' jom pg bawah. cari souvenir untuk tnc' kata cik aimee.. aku pon ikut je memandangkan xde pape pon yang aku nak cari...
jalan..
singgah kedai...
beli untuk tnc..
makan malam beramai2...
jalan sket sementara tgu yang lain sudah makan.. n aku beli sehelai baju untuk diri sendiri...tba2 berkenan plak... nak cari hadiah untuk aiman tp xtau pe yg sesuai.last2 x beli...
dah habis makan..
naik bas..
balik...
tdo...
bgun...
ready untuk nest destination. rose valley dan lain2..
cuaca x mengizikan..hujan turun dgn sangat lebat. jadi terpaksa tukar destinasi perjalanan.. kitorg pon ke pasar, raju's strawbery.. bee farm.. dan ade lagila tempat2 persinggahan..time nila aku beli lulu n lola..(tp kesihatan dorg cm x memberangsangkan je sekarang,...huhu.. kena bawak balik cepat ni..)
naik bas balik apartment.. cadangan untuk hari tu nk kuar sampai ptg. tp sampai kol 3 lebih, sume org dah penat n putuskan untuk balik je...
samapi apartment...
berehat..
malam.. bersiap untuk dinner bersama tnc..
sampai restoran pe kenama nye tah..
makan steamboat.. wahh... sengkak perut aku...
pas mkn.. bergamabr disepanjang perjalanan pulang ke apartment...sanggup berjalan kaki dr naik bas.. bergambar punya pasal..
sampai satu time ni, aku, syikin, jiah and nadya dah malas nak ikut dorg.. setiap langkah benti amik gmbar.. aku pun dah penat sbenarnya. jadi ikut dorg balik. rupa2nya dorg ni nk bergambar kt banglo cun atas bukit sebelah apartment kitorg tu.. tapi jalan sunyi gle.. horror puan ade.. meremang gak r bulu roma.. ditambah plak dgn anjing menyalak.. ade kot dlm sepuluh minit kat atas and then kitorg turun balik..haha..
masuk apartment...
tido..
bgun... last day..
kemas brg2,..
n i didnt feel very well... demam sebenarnya.
singgah mardi... bergamabr x ingt dunia.. and aku separuh jalan je.. penat..
lepastu singgah ladang teh... time ni aku betul2 surrender.. korg jalanlah, aku dah lemah lutut...
masuk toilet...
muntah puas2.. yeay...!!!
sbbnye aku xnk muntah dlm bas odw balik nt.. baik aku muntah siap2,..hee...
n perjalanan diteruskan dgn selamatnya tanpa ade sorg pun muntah...


kol 4-5 cmtu kot,, kitorg smpai kolej....

it was a wonderful trip...

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...