Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, January 3, 2009

.: o0 my dear tina :.


Dalam masa 48 jam pertama tahun 2009, aku dah buat 3 kesalahan yg aku susah nk maafkan diri aku..huhu…walaupun xseteruk yang mungkin korang bayangkan...

Tapi cukup aku katakan yang aku agak menyesal dengan ape yang berlaku. dan membuatkan aku sangatlah banyak berfikir tentang ini.tapi ape boleh buat…mende da jadi.. and seriously, I wish i could control it..

hmm.. bukanlah tujuan aku nk bukakan aib aku sendiri ke ape dgn menulis entry ni.. cuma pengajarannya berfikirlah sebelum buat sesuatu.. =)

3 bunga-bunga cOmeL:

Anonymous said... [reply to comment]

dah la kak tina..
be brave ok. u r a strong person, rite???
thun bru.. wat azam bru.. huhuhu

sri_azmi said... [reply to comment]

nodoby perfect..our life full with 'suka duka' . dont be sad k

ATIE said... [reply to comment]

i know but im still thinking of it..huhu

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...